9 Şubat 2008 Cumartesi

6. AYIM

Artık göbişimin şekli biraz daha iyi gibi. İlk başlarda sarkık bir göbeğe benziyordu da:))) Kıyafet açısından şanslı sayılırım çünkü benim hamileliğim sırasında robadan bluzlar çok modaydı.  
Hala bebişimin odası için herhangi birşey yapmadık. Sadece bir kaç tulum aldım o kadar. Onları da açıp açıp bakıyorum. Odasının rengini lila yapmak istiyorum. Yer için ise halı pek iyi değil diyorlar ama ben halıyı çok seviyorum oldum olası. Bukle tarzı çok tüylenmiyen bir halı olabilir ama tabi parkede yapabilirim. Ama mobilyaları natural ağaç düşündüğüm için yer ağaç mobilyalar ağaç bunaltıcı olabilir.
Kardımdaki beyfendi kıpırdanmaya başladı artık. İlk seferinde 19 haftalıkken işyerinde karnımda bir balığın kıvrılarak kaydığını hissettim. Çok özel bir andı. Hoş onun kıpırdanışları hep çok özel.
Bu ay doblere girdim. Bebişimin organları kontrol edilecekmiş. Bu doblerden bir adet oğlumun vesikalığı ile çıktık. Resmen yüzü belli. Çok mutluyum.

Hiç yorum yok: